qui?


*Judith Díaz Garcés & Co. Especialista Social Media i Marketing Online

Des de 2006 en el sector del Marketing digital.
Des de 2008 en RRPP, Marketing General, esdeveniments  (ex. TMB).
Des de 2002 técnica superior en disseny gràfic, disseny digital, 3D, animació, fotografia artistica, video creació, il.lustració i reproducció industrial.
Des de 2007 disseny web html + animació Flash + continguts 3D


CONTACTA
lutxanamarketing@gmail.com(+34) 688376218
maresme 96 08019 Barcelona
www.lutxana.es

professionals especialitzades en la comunicació de marketing creativa
especialistes amb formació superior en:
Publicitat i Relacions Públiques
Comunicació Audiovisual
Periodisme digital
Disseny gràfic
Disseny web html
Multimedia
Creació Audiovisual
comunicació i creativitat a Internet*
SERVEIS I PERFILS PROFESSIONALS QUE OFERIM

SOCIAL MEDIA MARKETING

Community manager
La seva principal funció consisteix en la comunicació de l'empresa amb l'exterior a través de les xarxes socials com Facebook, Twitter o Linkedin. Una de les seves tasques consisteix a fomentar converses i debats a la xarxa i reaccionar davant els comentaris dels usuaris sobre l'empresa. Existeixen variants d'aquesta categoria laboralcon perfils coneguts com a Responsable de SMO i Social media strategist.

CONTINGUTS CREATIUS


IDEES  CREATIVES. TENDÈNCIES. CREACIÓ  I EDICIÓ de continguts
És el nou periodisme digital. Ens encarreguem dels continguts i redacció i edició d'articles en les diferents pàgines web, des d'una web corporativa a un diari a la xarxa, blogs, etc.

MARKETING DIGITAL

Consultoria i assessoria e-Business

Aquest expert en marketing analitza les necessitats d'una empresa a internet.Utilitza la seva estratègia per atraure clients a través de la xarxa.


SEO POSICIONAMENT NATURAL


Especialista SEO

Els experts SEO de s'encarreguen de posicionar els continguts d'una web en els cercadors, de manera que destaquin entre les pàgines web de la comptencia.La tasca SEO consisteix a identificar les paraules clau, analitzar als competidors i en definitiva, aconseguir que les pàgines web de l'empresa en qüestió liderin el «rànquing» en motors de cerca com Google.

Trafficker
És l'encarregat de gestionar, implementar i controlar el tràfic d'una pàgina web.


SEM
Responsable de màrqueting d'afiliació SEM
És el intermediador entre empreses i anunciants en una categoria de publicitat en què el segon només paga si hi ha resultats traduïbles en visites web, vendes o registres.

Director de màrqueting «on line» SEM
Especialista en contractes I publicitat web i de crear campanyes de promoció de productes. El lloc requereix formació en marketing, investigació de mercats, Estadística, Sociologia ...

Especialista SEM
És l'expert en el màrqueting d'una pàgina web en els cercadors. Decideix el públic al que anirà dirigida l'acció «publicitària», les paraules claus que cal patrocinar i com fer-ho. També estableixen el pressupost necessari.
*salari va des dels 20.000 als 50.000 euros anuals.


GESTIÓ WEB I BBDD

DISSENY WEB CREATIU


Naming & Estratègies d'acció de nom de marca
Creació de noms de marca, noms estretegics per productes i serveis, paraules clau, estratègia SEO, SEM i dominis. Implementació i creació.
Disseny de imatge corporativa diferenciadora. Análisi del mercat, competència i DAFO.


Expertes en analítica web
Són enginyers, matemàtics o estadistes encarregats de mesurar les dades d'audiència i publicitat d'una web amb la finalitat de millorar el seu posicionament. La seva tasca principal consisteix a interpretar en relació amb el màrqueting «on line» la informació que desprenen les estadístiques.

Arquitecte d'informació / Link Building
Són els responsables de l'estructura i organització d'un portal web per millorar la seva navegabilitat. Els arquitectes de la informació planifiquen els elements perquè un portal sigui més accessible i treballen en col · laboració amb desenvolupadors i dissenyadors gràfics.

Disseny web / continguts digitals web creatius


Requereix coneixements d'infografia i programes de disseny, així com a codi HTML i Javascript. El dissenyador web ha de treballar per millorar l'aspecte d'una web, la seva accessibilitat i també l'ordre i el seu aspecte estètic per atraure nous usuaris.

Expertes en usabilitat
Aquest nou professional té com a principal missió conèixer què és el que busquen i volen els usuaris. Aquest investigador de mercats o analista ha de realitzar freqüents enquestes per preguntar als «clients» què opinen de la web o què els agradaria millorar.


Responsable d'e-Commerce

Responsable de les vendes «en línia» d'una empresa. La seva missió consisteix a ser l'enllaç entre la botiga d'una pàgina web i el potèncial públic consumidor.

Analista funcional
La seva tasca consisteix a analitzar el funcionament de les noves aplicacions informàtiques perquè ofereixin el màxim rendiment.

Webmaster assessoria
La seva principal funció és procurar que un portal d'internet operi el millor possible a nivell tècnic. Per dur a cabosu missió amb èxit necessita coordinar l'equip de tècnic. Segúnla guia INKS, són un dels grups professionals amb millors perspectives laborals a llarg termini.

Administrador de bases de dades
Mantenir les bases de dades que conformen el sistema d'informació d'una companyia. Tecnologia de la informació, llenguatge de consulta SQL i de DBMS per optimitzar les consultes.

RENTABILITAT /LEGAL


Product manager
Identificar noves oportunitats, tendències i problemes per desenvolupar productes d'èxit.
S'encarrega a més de realitzar les projeccions de vendes i treballar de forma conjunta amb els comercials. Analitzar els resultats obtinguts pel producte ja llançat al mercat i propossar millores constants i rentables.

Advocat especialista en internet
Assessoria matèria com la contractació «on line», comerç electrònic, signatura digital, protecció de dades, propietat intel · lectual i gestió de continguts, condicions generals de contractació web i problemàtica jurídica dels noms dels dominis, entre altres qüestions.


lutxanamarketing@gmail.com
(+34) 688376218
maresme 96 08019 Barcelona
www.lutxana.es